برونسپاری حسابداری
از همراهی یک دپارتمان حسابداری حرفهای لذت ببرید، در حالی که هیچ حسابداری را استخدام نکردهاید.
شما میتوانید با استفاده از سرویس برونسپاری حسابداری نیامحاسبگر همواره از مزایای داشتن یک سیستم مجرب حسابداری استفاده کرده و بجای تمرکز بر روی رفع مشکلات واحد حسابداری خود، بر روی گسترش کسبوکارتان متمرکز شود چون کارشناسان خبره نیامحاسبگر این موضوع را برای شما حل کرده است.

ما در نیامحاسبگر نیازهای قانونی و اطلاعاتی شما را بررسی کرده سپس منطبق با نتایج حاصل شده، خدمات منحصر به فرد و ناب حسابداری را به شما ارائه می کنیم به طوری که تا کنون آن را تجربه نکرده اید.
بااستفاده از سرویس برون سپاری حسابداری نیامحاسبگر با حذف و خروج کارکنان واحد حسابداری خود نه تنها هزینه های شما در این واحد به مقدار چشمگیری کاهش می یابد، بلکه یک تیم حرفه ای متشکل از چندین حسابدار خبره در کنار شما خواهند بود. و به شما اطمینان می دهیم خدمات ما با بالاترین استاندارهای بروز در دنیا به شرکت شما ارائه خواهد شد. پاسخگویی و مسئولیت پذیری به موقع و حرفه ای که همواره از بزرگترین نگرانی های مدیریت بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط است، مهمترین محصول قابل ارائه ما به شرکت شما می باشد. همگام با تغییرات ایجاد شده در فضای ارتباطات عصر جدید، نیامحاسبگر نیز ارتباط خود را با شما از طریق بسترهایی همچون پانل شخصی در وب سایت و یا نرم افزار تلفن همراه برقرار می کند و بدین ترتیب شما همواره سابقه طبقه بندی شده ای را از اطلاعات و مدارک ارسالی برای ما و گزارشات و محصولات دریافتی از ما را همراه خود خواهید داشت. انجام کلیه مراحل اخذ کارت بازرگانی و تمدید آن از جمله دریافت مفاصا حساب های بیمه و مالیات برای اشخاص حقیقی و حقوقی از دیگر خدمات قابل ارائه در این طبقه از خدمات می باشد.
تهیه و تنظیم گزارشات مالی مورد درخواست بانکها و موسسات اعتباری برای ارائه تسهیلات بانکی به شرکت شما و دریافت خط اعتباری در آنها نیز جزئی از خدمات برون سپاری حسابداری نیامحاسبگر می باشد و درکنار این مهم، محاسبات ارزش فعلی مالی وجوه حاصل از تسهیلات بانکی و هزینه های مرتبط با آن نیز قسمتی از وظایف کارشناسان ما خواهد بود. تا از میزان مفید فایده بودن دریافت یا عدم دریافت تسهیلات بانکی اطمینان معقول کسب شود.
این خدمات در رستههای زیر قابل طبقهبندی میباشند:
-
طراحی سیستم اطلاعات حسابداری بر اساس مقتضیات اختصاصی
-
جمع آوری، طبقهبندی و ثبت کلیه اسناد حسابداری
-
تهیه صورتهای مالی مطابق استاندارهای حسابداری ملی و IFRS
-
تهیه گزارشات میان دورهای بر اساس نیازهای مدیریت واحد
-
تحلیل اطلاعات و نسبتهای مالی و ارائه راهکارهای مناسب برای خروج از بحران و یا افزایش بهرهوری مالی و عملیاتی
-
انجام کلیه امور مرتبط با کارت بازرگانی
-
انجام کلیه امور مرتبط با اخذ تسهیلات بانکی